ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ,ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΠΙΟ ΑΓΧΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΕΣ !

ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΟΠΩΣΗ, ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ; ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ; (ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) ;

ΕΚΠΟΜΠΗ “ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ” ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΜΥΛΩΝΑ ΠΕΛΟΠΑΣ ΡΑΔΙΟ-WEB TV https://www.facebook.com/radiopelopas/ ΕΔΡΑ: ΠΑΤΡΑ ΤΗΛ. 6997255597 & 6932412267 EMAIL: radiopelopas@gmail.com
 
======================

ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ 600 ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΙΩΝ

ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ. ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΘΕΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΛΦΑ.

ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 
ΤΗΛ:2168009810 ΚΙΝ: 6909969698 

Post a Comment

0 Comments